dancefloor

Det är väldigt tråkigt att blogga. Så tråkigt att jag inte ens gör det.
Men idag gör jag det, just för att jag har för kul tycker jag.
Nä men vafan, torsdag idag och friluftsdag. Hängde med mina girls i skogen
och grillade korv, halkade även halvt ihjäl oss. Fint att träffa mina Tranåsisar.
Soffe snodde även ett par vantar ifrån upphittatkorgen hos Ulla.
Saknar du ett par svarta stickade vantar med fleece i så är det våran blondie
som knyckt dom. Fås tillbaka mot beskrivning. Höhöhö. Har ju inte alls redan
beskrivit dom, FÖRST TILL KVARN!

Annars går jag och väntar på att pappa ska höra av sej, landet eller ej.
Det är frågan, helst det sistnämnda tack. Men i vilket fall som helst så ska jag
slumra en timme nu. Faktiskt lite trött efter all frisk luft, eller hur tjejer :D
Men något som jag ser fram emot som fan är onsdag, då kommer våra studentmössor.
Spännande. Fast ska man testa den innan studenten? Eller ska man vänta till
mösspåtagningen om nu våran skola har sånt? Inte fan kan man vänta eller?
Herreeeegud va svårt, aaaah student & sommar. Längtar ihjäl mej.

P U S S



Slänger in en asbra bild på mej från nyår, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0