Hello Mrs. Hankey

Stan idag, köpte dom rosa brallorna. Svincoola hörrni, ska ha dom upprullade till
vita converse i vår. Kändes inte så jättekul när det började storsnöa mitt i allt.
Gick även in på Energia, dom hade typ rea på halva butiken. Hittade en långklänning
som jag blev väldigt sugen på, kostade 700 innan men nu nedsatt till 350.
Funderar på om jag ska slå till, men NÄR har man tillfälle att använda en sån?
Och är det ens inne med långklänning längre? Den är så fin :(
Tyvärr så vågade jag inte testa den, turren som jobbar där är svinläskig,
plus att jag var enda kunden därinne... blö.

En megabajsbrun skinnjacka fick även följa med mej hem, den är grovt brun.
Kommer se ut som en bajskorv, haha. Men känner att jag utmanar mej själv lite.
GO GO GO ERIKA!

Ikväll annars så har jag lagat tacopaj, den blev grym!
Finns inte en endaste smula kvar, scooore.
Nu äre Simpsons som gäller. Tja!

P u s s






Faaan va bra jag är!


Kommentarer
Postat av: Jennie

SNIKKKT JOBBAAATTT :D:D

2011-02-22 @ 20:08:01
URL: http://cherryiennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

SNIKKKT JOBBAAATTT :D:D

2011-02-22 @ 20:08:51
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0