snålis

Hej mitt i natten. Tänkte skriva litegrann. Men så glömde jag bort, om vad.
Iallafall så sitter jag och kollar på kassa serier på 6an. Uselt.
Bara måste berätta att jag käka sjömansbiff idag, fyfan va gott det var.
Tog hela tre gånger, det ni! Då mådde jag som den prinsessa jag är.

Idag vandrade jag på stan en stund på jakt efter en poncho, hade kollat in en
på H&M, meeeen den va för kort i ärmarna och innertyget som va asfult syntes för mycket.
Så blev en stor besvikelse, sprang runt som en galning och kika i andra affärer men
inte fanns det en enda poncho nånstans. Sen när jag kom hem så hittade jag en
från Burberry på Tradera, dock gick den upp i 450 spänn sista minuten.
Då slog snålheten till. Ångrar det lite nu i efterhand : (
Men har hittat en annan som går ut om två dagar, dock inte Burberry. Hmpf.

Vänner, nu ska jag hoppa in i bastun en stund & sen sussa lite.
Vi hörs!

P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0