Try again

Har ångest för att jag inte har nått att göra. Kunde jag inte ens ligga efter i ett ämne?
Då hade jag iallafall haft något att göra. Till exempel samhällen, nä nu ligger man före istället.
Fan va bra jag är! För bra. Kan ju kanske fota lite och mekka ihop ett album till Matte.
Kanske man får lite plus i kanten. Fast nae, finns inte så mycket att fota härinne.
Ta kort på mej själv? Tagit alldeles för många bilder på mej själv dom senaste dagarna, usch.

Får väl fortsätta med mitt tepimplande, först måste jag dock pinka ut lite.
Har druckit alldeles för mycket te, även hunnit med en kopp chokke också.
Ae, måste pausa i skrivandet och pissa.... Herre va skönt det va!
Såå aa vi hörs era jäkla nötter.
Min ljus&snäckkreation sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0