1 februari 2011

Ledigt stog det på schemat idag, och just precis det var jag också. Väldigt skönt.
Den spenderades med Anton som kom förbi ett tag, tyckte att jag behövde aktivera
den grabben så han fick komma och hjälpa mej med Illustrator. Så nu kan jag det :)
Drog även med honom ut på ett timmars promenad, uppskattades inte direkt.
Men gick runt och pratade om det mesta, gick förbi mitt gamla hus & skola och
upplevde gamla minnen. Sånt är alltid kul, se hur mycket som förändrats. 
Käkade lite finmat också, så vi snarare rullade på promenad.

Vad annars, nä inte mycket. Skolan rullar på, Egypten demonstrerar. Hallååå?
Vi vill ju fakitskt åka vafan, men äre inte helt riskfritt till 100% att åka dit även att dom
slagit av att man inte åker dit så åker vi ändå inte. Vääärt, hundra miljoner åt helvete.
Nyss när jag gick på toa så råkade jag klämma katten i dörren på utvägen. Märkte
att det tog emot lite men såg inget. Sen blev han inte som förr.

Nu ska jag sova, för imorgon är det skola och hämta nya bilen som gäller.
Byter V70 mot V70, inte okej. Vad hände med XC90 liksom, det är bil det!
Dock är den nya nått år gammal bara så blir nog kanoners. Och det bästa av allt...
INGA SPRÄCKTA HÖGTALARE :D Pumpa musik!

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0