Nah Neh Nah

Tja kids. Pappa här.

Idag? Nae, vi glömmer denna fredag. Den sög i vilket fall som helst för jag har
blivit lite dålig serrni. Feber & migge är fint. Kunde vart värre, eller hur?
Så jag deppar inte i onödan fan, kör positivt och drar på en film och käkar popcurre.
Och blir omhändertagen av Anton, så fort han kommer in så kan man inte låta
bli att bli lite extra dödssjuk. "Nee anton, mina ben, dom gör jätteont så jag kan verkligen
inte gå till toan på egen hand. Du får helt enkelt bära mej eller så kissar jag i sängen,
du väljer!" Får ju passa på. Det luktar jordgubbstårta här i sängen.
Och nu slog det mej varför. Yoghurten! Suttit 10 min och funderat över varför, haha.

Någon mer än jag som slavar BB? Inte missat nått avsnitt än så länge.
Vem är bäst resp. sämst? Svårt, men jag tycker att Sanna & Simon va söta
tillsammans när dom satt ihop. Men hallå, Peter? Fan dösnygg.
Bara därför kör jag en lista om vad jag tycker om alla. Tyck att jag e pantad
men jag har inget bättre för mej. Smurffilmen va en stor besvikelse, gått 20 min
och har inte sett en enda smurf hitills. Så hejdå filmen! Nu kör vi.

Christian
NejNej, honom gillar vi inte. Tråkig & ful.

Cilla
Tyckte hon va skön i början, men saaatans va hon pratar. Mullvad bla bla. Men nej,
ingen favvo här hemma.

Nicky
Lite för mycket ibland, men hmm helt okej.

Sonia
Cool tjej

Peter
LIGG MÄ MEJ

Ebba
Boooring

Rickard
Tråkig Austin Power look a like. MEN det är något jag gillar me han.

Jessica
Hahaha, älskar ötgötskan. Så jävla grymt fult :D

Tobias
Jaa... för mej att han är rätt rolig?

Katerina
Hejdå, du åker ut på söndag!

Simon
En utav dom bästa, lätt! Hade lätt kunnat ta Sannas plats.

Sanna
Henne gillar jag, snygga pattar!

Annie
Nejnejnejnejnejnej, så jävla tråkig. Kan det bero på att hon är lebb?

Rodney
Nae

Sara
?

Martin
Heeelt okej

Vanessa
Haha, gillar enbart för att hon/han/det e transa. Skön fan, vem vill inte va brud liksom?

Så Jennie, vad tycker du om mina djupgående analyser om årets deltagare?
Och dom som e i glashuset, Jimmy & Gurkan. Jag dör. Dom är ju seriöst dumma i
huvudet. Garvar varenda jävla gång dom visar de två.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahah Austin power <3333

Tycker likadant, konstigt nog ÄLSKAR jag transan :D

2011-02-26 @ 17:41:04
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0