10/1 - 11

Ledsen att jag inte uppat, för det är ju såå jobbigt att knappa ner grejer här. Hehehe.
Nytt år är det nu iallafall, nyårsfirandet var helt okej. Bästa var väl förfesten.
Dagen efter var man väl inte så kaxig, hade ont i hela kroppen efter min störtdykning
då vi anlände till festen. Låg kvar på snön och garva i säkert fem minuter.
Moa tycker fortfarande att det är svinkul att minnas tillbaks till det ögonblicket.
Det såg nog ganska kul ut. Själva precisstarten på nya året kunde väl slutat bättre
då vi fick dra från festen då han som hade den slög sönder handen och fick dra till
akuten. Rätt ägd kille. Dessvärre har jag inte en enda bild från nyår, tror inte att det
var någon som ens hade kamera med sej. Synd!

Annars på lovet har jag inte gjort så mycket, passat på att umgås med bästa vän
och shoppat upp alla julklappspengar. Halvtomt i plånboken nu faktiskt.
Men man hade råd med utgång i lördags då vi slog på stort och firade Moa.
Bästa polarna från Tranås och jag & Moa fixade mat och förferr för att
innan tolvslaget bege oss mot Platens. Träffade även upp dom flesta i klassen
där också. Så en heeelt värd utgång tycker jag.

Idag började skolan igen, ett halvår kvar sen är skiten slut. Lite halvsjukt måste jag säga.
Men ska ändå bli lite skönt att komma ut i verkligheten faktiskt. Känna på det
riktigt livet då va. Har ju faktiskt börjat söka lite olika jobb osv, ska nog in imorn
igen för jag vet nämligen några som behöver lite folk. Yää! Är ju ledig varje tisdag
nu också, grymt skönt. Nepp, nu ska jag in till soffan och lägga mej bredvid killen
med körkortet. Yes, han klarade äntligen skiten idag. Göttmos!

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0