Retro,Dance & Freak

Värdelös vecka, skolmässigt. Har varit en dag i skola än sålänge. Jobbigt.
Fortfarande inte kommit ur min "sömnsjuka", mår verkligen piss av att kliva
upp på morgonen. Så trött att jag har ont i magen, vill bara ligga kvar i min säng.
Så mycket skit som ska göras hemma också, dvs  "läxor". Eller snarare plugga till
prov heter det ja, va så längesen jag gjorde något sånt att jag inte ens kommer
ihåg va det heter. Körd. Photoshop,Illustrator & InDesign. Tror inte det var något
mer. PSskivan är flera timmar lång, fy. Men det är bara att tänka positivt.
Heja Heja Student. Och heja fredagar & lördagar. Den här veckan kommer dom
två gyllene dagarna fyllas ut med först helkväll med Bästa vän här hemma hos mej
för att sedan på Lördagen avsluta med inflyttningsfest hos Jacob, ska även fira Oliven
också. Så blir första hemmafesten på hur länge som helst, kanske blir att råkar slinka förbi
krogen en lite stund.

Nää, nu ska jag packa med mej lite kläder & smink för att sen vid nio dra mej hem till
pappa. Om jag fruktar det hela? Svaret är ja. Kyla, hård säng, stenhård tandborste,
ljummet vatten i duschen, dåligt munstycke i duschen så det knappt går att tvätta ur
schampo ur håret, kasst element på rummet, aptidigar mornar (upp & hoppa05.00).
Sen finns det såklart miljoner saker därtill. Men dom tar vi nästa gång.

P U S S


Kommentarer
Postat av: Jennie

JA!! haha nej, det gör du inte min pullinutta <3

2011-02-01 @ 05:00:10
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0