20 juni 2011

Oups, idag blev det att sova lite för länge. Klockan ringde vid halv elva men
orkade inte pallra mej upp ur sängen förrän vid halv två. Värt..
Nej men jag satt faktiskt och kollade på 8 mile till klockan halv fyra inatt nämligen,
och slutet är ju bäst. Blev även att kolla på Draktränaren, fan va bra den är.
Så jävla gullig film. Sen att man grät lite emellanåt hör ju bara till.

Annars så händer det inte så mycket, utgång torsdag fredag och lördag sist.
Så i helgen var jag ganska trött och lite omtumlad efter en del händelser.
Men jag klarar mej och saker & ting har blivit utredda (stavning?).

Dagens datum fick mej att smått räkna till att idag har jag varit tillsammans med
Fjanton i 1 år och 10 månader. Tänker inte fira och skriva ut på facebook som 90%
av alla mina ruttna vänner gör. Don't get it. Årsdag, visst, men annars så nae.
Men det jag reagerade mest på är att det hållt så länge. Ska jag vara helt ärlig
så trodde jag inte alls på det så redan andra dagen av vårat förhållande så lurade jag
runt med en annan kille. Inget vi hakat upp oss på eftersom att ingen av oss trodde
att det skulle gå vidare så här långt. Tänk vad fel man kan ha, fast o andra sidan har vi
haft våra fighter och tjaffs. Det är rätt fint.

Midsommar snart också. Blir väl förhoppningsvis ut till Fjälla med en hel del folk.
Så då ska vi festa som att det inte finns någon morgondag, yesbox!
Nej nu måste jag faktsikt dra mej, måste duscha och fixa för att sen bege mej till
dagis för att hämta upp snorisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0