22 juni

Idag har vi kört rensningsdag här hemma. Slänga spara slänga spara.
Sammanlagt en kartong kvar av 4-5 stora, rätt schysst jobbat.
Gjorde mej även av med 13 par skor, kändes svårt i mitt lilla skohjärta.
Men får väl göra som Hence sa, bara o köpa nya. Lätt match.
Måste bara ha ett litet jobb först, väntar på svar från några stycken.
Så håll tummarna för mej nu så jag iallafall kan få till en intervju!

Går och småtaggar inför midsommar, kommer bli awesome om vädret
kunde bli lite varmare och soligare. Har ju inget direkt att se fram emot annars.
Fy, kom på att jag ska på utlandsseminarie imorn på AF. I nästan två timmar.
Och tidigt är det också. Vill inte vill inte. Är ju inte ens intresserad men ändå
så är det obligatorisk närvaro. Och min jobbcoach har inte hört av sej än heller.
Va äre för knäppbollar egentligen.

Hepp, nu ska jag ta och städa mitt jävla rum. Stökigt som bara den.
Inte så jäkla ovanligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0