Midsommar 2011

Jaa, den levererade kan man säga.

Jag & Moa åkte med grabbarna grus ut, och efter en del felkörningar
så kom vi tillslut fram till Fjälla. Knäckte första cidern och sen var vi igång.
Grillade, körde 5-kamp, badade, åkte i en snodd kanot, klättrade i midsommarstång
och drack som dårar. Blev ett härligt gäng med en del sjuka grejer.
Höll på heeele natten, dock utan Moa som mådde dåligt och åkte hem :(

Och vi hade ju såklart en egen DJ också, fullt ös medvetslös.
Nae men vi hade riktigt roligt faktiskt, synd att vi bara va därute midsommarafton.
Hade lätt klarat en dag och natt till! Om jag hade fått sängen att sov i förstås,
ligga på stolsdynor på ett köksgolv va inget att hurra för. Men lyckades
somna runt halvåtta-åtta på morgonen. Sen hade jag faktiskt med mej kameran
men den åkte aldrig fram så nae har inga bilder att bjuda på.
Fast jag kan ju låna en del bilder av Moa för att fulla ut lite, tack gulle <3


En mycket smickrande bild på me and my DJ.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0