ae, ska hem o knulla sen till Thailand

Tänkte slänga in ett par rader här.
Ikväll har jag varit och myst hemma hos Moa, ätit pirre, chirre & dirre.
Behövdes en lugn kväll efter gårdagen. Firade Soffe hemma hos henne med tjejerna.
Sen körde vi utgång på det, blev även en sväng med fina classmates hemma hos Gurra.
Vid kvällens slut kom vi fram till att vi hatar Linköpings uteliv, var svinförbannad.
Hela Platens var fullt med cepefolk, jävla turrar som glodde på en och frågade om Moa
och jag var lesbiska eller systrar? Jävla mongon. Mot slutet kom det fram en
rockabillysnubbe och frågade om vi ville hänga med dom, då jävlar tände jag till,
högt berättade jag för denna kille att jag minsann skulle hem och knulla och sen åka
till Thailand. Hytte med väskan och gick min väg. Ae fyfan vad förbannad jag var,
varför måste alla ALLA va så jävla tråkiga här i stan. Vill fan spy på allt och alla.
Dessutom är alla fula och dumma i huvet, inte en enda vettig jävel i denna stad.
Så nu blir det absolut inget krogen innan Thailand, inte ens värt 20 spänn som man
payar i garden. Helvete alltså.

Sådär, nu har jag neggat tillräckligt! Tur att jag har mina finisar, hihi.
Borde nog gå och lägga mej nu, skapligt trött. Och imorn får jag sova ut
ordentligt, hoppas jag iaf. I mina goa säng som jag har fixat ordning härute
på lande, kunde inte sova för att sängen va för hård. Ligger ju på en träsäng
med enbart en madrass att ligga på, så nu har jag lagt på en till madrass.
Asmjukt nu och väldigt högt, lite rädd att jag ska ramla ner haha.
Men så är det hörrni, ska slänga mej i sängen inom den närmsta timman iallafall.

P u s s

Kommentarer
Postat av: Moa

undra hur många förkortningar du fick med i det inlägget!

2011-03-27 @ 17:40:57
URL: http://mooasays.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men inte konstigt när typ alla vart emot henne :(

2011-04-05 @ 17:34:39
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0