Godnatt vänner små

Tja, Erika här.

Velat skriva flera dagar nu men orken har inte riktigt infunnit sej förrän nu.
Där ljög jag, jag skriver för eran skull fast jag inte har nån lust.
Annars då? Bra med er, jo klart det är. Gör inget för tillfället, nyduschad och
nerbäddad i sängen. Snackar lite med Marre borta i Nörge. Annars inte mycket.

Var i Stockholm i onsdags över dagen, resan gick väl sisodär. Elles bil var väl
inte riktigt överens med oss om vi säger så. Fick stanna flera gånger för att fylla
på med vatten, dumhuvet kokade ju sönder. Men vi kom fram och hem iallafall.
Huvudsaken tycker jag.

Fredag härnäst, pardey. Vi går all in som vanligt. Hoppas på att vi får med oss Jennie
och Bellis också. Då vore dagen fulländad, eller nått sånt fint ord. Nu ska jag lägga ifrån
mej datorn och sussa ett par timmar. Men vi hörs, skål!

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0